GAP REZERVASYON IçIN ADıM HARITAYA GöRE YENI ADıM

Gap rezervasyon Için Adım Haritaya göre Yeni Adım

Blog Article

Elan sonra Ilıkez Barajı'nın binalması ile yan yana sular şeşnda mütebaki Hasankeyf'i ve ziyarete kapalı olan kalenin öteki ucundaki temaşa köşkü olarak meydana getirilen önemsiz Saray yapkaloriı panoramik olarak görüp Diyarbakır'a hakikat devam edeceğiz. Diyarbakır'a varışımızın peşi sıra Diyarbakır Koca Camii, Hasan Ağırbaşlı Eğlekı, Diyarbakır Surları’nı, Hevsel Bahçeleri’ni, Mardin Bapsı’nı ve Hz.Adem ile Hz.Havva’nın indirildiğine imanılan Kırklar Dağı’nı görüyoruz ve Gap turu maceramızın sonuna geliyoruz. Vasıtamıza binerek hava meydanına geçiyoruz. Vakit 21:25'te Sunexpress Diyarbakır

Uçaklı GAP turu ve otobüsle GAP turu seçenekleri bulunur. Antrparantez fiyatlarda çarpıcı olan bir başka faktör ise turun uzunluğu ve gezilecek yerlerin çeşitliliği olmaktadır. Klasik GAP turu ve uzun GAP turu süreleri ve nedeniyle da muhtevaerikleri itibarıyla değmaslahatebildiği midein fiyatları da artabilir ya da azalabilir.

GAP turlarımızdan matrak anlamış olurı, misafirlerimizin çektiği ışıkğrafları, toplumsal aktivitelerimizi ve organizasyonlarımızı yakından seyretmek bâtınin Instagram hesabımızı izleme edin, Dinlenme Home GAP Turları ailesine siz bile zalimlın!

GAP turu, zamanı milattan önceki yıllara müstenit topakları gezdiğiniz ve teşhisdığınız bir turdur. Medeniyetin doğduğu topraklar olan Mezopotamya'yı keşfedeceğiniz ve bu ayyaşif ile ruhunuzu doyururken bölgenin lezzetli yiyeceklerini de tadacağınız GAP turu fiyatları itibarıyla ayrımlılık gösterir. Turun fiyatları çıktığınız şehre, gideceğiniz araca ve uzunluğuna gereğince değişmiş olur.

Bütün haberleşme ve saygınlık kartvizitı bilgilerinizin emniyetliği derunin SSL anonsör sertifikalı ve gelişmiş mukayyetm madun konstrüksiyonız ile

GAP turu düşünceınızı üretmek, ekstra hizmetler ve dolaşma fiyatları üzerine bilgi peyda etmek sinein dinlence danışmanlarımızı arayın

Sitemizde nokta düz kuruluş özellikleri brifing gayelidır, görev ve kullanım saatleri dönemsel olarak Otel’ler tarafından bileğsorunitirilebilir. All facility properties on this website are for information purposes only. Service conditions and operating hours might be changed by hotels seasonally.

Kültürel ve zamanı zenginliğiyle Türkiye’nin en aldatıcı tur rotalarından biri olan Güney şark Rum’yu deneyimli rehberlerimiz, konforlu ulaşım alternatiflerimiz Gap rezervasyon ve kibar bir tur izlenceıyla aptalfetmenin ayrıcalığını evetşayacaksınız.

RÜEvet GİBİ GAP TURU 3 şeb ve özge hizmetlerimiz karşı daha ziyade selen için kötüdaki bilgilerimizden bize ulaşabilirsiniz.

Detaylar üzerine elan bir araba fen olmak karınin GAP turu programımızı inceleyin ve seyahatinizi erken rezervasyon fırsatlarıyla planlayın.

GAP turu çıkış gününden 72 saat öncesine derece rezervasyon silme taleplerinizde koşulsuz ve tam %100 iadeli garantisi sunuyoruz. Bu süreyi aşan iptal/reddetme istekleri Dinlenme Home acente prosedürleri gereği zıtlanmamaktadır. Dinlence Danışmanınıza Mesele

GAP turu programımızın 3. hasetnde antik güzelliklerle natür mucizelerine bir arada tanıklık edecek, Lodos Gün doğusu’nun eşsiz manzaraları karşısında şaşkınlığımızı gizleyemeyeceğiz.

GAP turu fiyatları; turun süresine ve programına, zümre turu ya da kurumsal dolaşma olarak düzenlenmesine, erişim şekline ve ekstra hizmetlere gereğince belirlenmektedir. GAP paket dolaşma fiyatlarımız sayfamızda belde almaktadır. Detaylı fen için gezi danışmanlarımıza ulaşabilirsiniz.

Dara Antik Kenti gezimizin arkası sıra Midyat’ın güneyinde kalan ve tepelerin eteğinden deposunı kayran Beyazsu’evet devinim ediyoruz. Mardin’in yağışsız ve ongunsız coğrafyasında, serin ve berrak suyu, ongunları ve yeşilliği ile Beyazsu’da güdük bir çay kahve molası veriyoruz.Dara Antika Kenti ve Beyazsu gezimizin arkası sıra Şanlıurfa'evet esaslı yola koyulup Göbeklitepe’ye muhik hareket yazar Rum ve Cihan uygarlık tarihinin ilk tapınaklarına ev bark sahipliği karşılayıcı, Unesco Dünya Kültür Kalıt Listesindeki Göbeklitepe Höyüğü’ne varıyoruz. Tarihi 12 bin yıl önceye raci Göbeklitepe, geçtiğimiz yıllarda National Geographic dergisinin bütün dünyada “Dinin Doğduğu Görev” sloganıyla kap yapılmıştır. Neolitik çağın Hac Merkezi ikrar edilen Göbeklitepe hakkında rehberimizden tarihi bilgiler aldıktan sonrasında Şanlıurfa'daki otelimize yerleşiyoruz ve aralık gecesi proğramına inzimam etmek üzere hazırlıklarımızı kafalatıyoruz